سامانه ۱۳۷ پلاس در مدیریت جدید شهری از ترکیب سامانههای ۱۸۸۸ و ۱۳۷ ایجاد شد تا مسیر برای پیگیری مشکلات شهروندان هموار شود.سه موضوع اصلی پیامهای مردمی در کل تهران در مورد موضوعات اجرایی و خدمات شهری، لایروبی جویها، نظافت معابر و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز وجود دارد، بحث سد معبر نیز یکی از موضوعات شایع است که تماسهای متعددی را به خود اختصاص داده است از آغاز به کار این سامانه در بازه زمانی ۵ ماه نخست سال ۱۴۰۱، نزدیک به ۴۸۶ هزار پیام در رابطه با موضوعات خدمات و فوریت شهری دریافت شده که این آمار در رابطه با پیامهای شکایت، انتقاد و پیشنهاد نیز به رقم ۳۶ هزار و ۵۰۰ در این مدت رسیده است.
یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱
عکاس: حمید رضا درجاتی
بیستوچهارمین رویداد امید و افتخار با بهرهبرداری از پروژههای عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی منطقه ۲۲ شهرداری تهران، روز یکشنبه 16 بهمنماه با حضور عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، حمیدرضا حاجوی، شهردار منطقه ۲۲ شهرداری تهران برگزار شد.
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
عکاس: علی عارفی فرد
با توجه به شن و نمک پاشی صورت گرفته توسط نیروهای خدمات شهری و رصد و پایش معابر توسط سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از بامداد امروز چهارشنبه ۲۶ بهمنماه، تردد صبحگاهی شهروندان در معابر شهری بدون مشکل یخزدگی و لغزندگی انجام شد.
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
عکاس: شایان محرابی